לקוחות יקרים,
חברתינו עושה מאמצים רבים כדי להעניק לכם שרות מעולה. בעמוד זה אנו מפרטים את הנהלים והמדיניות בנוגע לביטול עסקה והחזרת מוצרים. לידיעתכם, חברתינו הינה ספקית התוכנה בלבד, אנו מאפשרים לחנויות מוצרי מזון שכונתיות להציע לכם הלקוחות שרות מתקדם באמצעות הסמארטפון. האחריות לתקינות המוצרים והאספקה שלהם היא של החנויות בלבד.
הנחיות כלליות בנוגע למדיניות החזרה או החלפה של מוצרי מזון
בהתאם לתקנות משרד הבריאות, לא ניתן לקבל חזרה מוצר מזון תקין שאריזתו נפתחה.
מדיניות ביטול עסקה והחזרת מוצרים בהזמנות למשלוח עד בית הלקוח
החזר כספי וזיכויים לאחר קבלת ההזמנה
1. מאחר ומדובר במוצרי מזון טריים ומתכלים (פירות, ירקות ומוצרים נלווים), לא ניתן להחזיר מוצרים לאחר מסירתם, למעט במקרים של פגם במוצר או טעות בהזמנה.
2. במקרה שבו התקבל מוצר פגום או שאינו תואם את ההזמנה – על הלקוח לדווח לחנות תוך 24 שעות ממועד קבלת המשלוח/האיסוף.
3. לאחר בדיקת הפנייה, החנות תהיה רשאית להציע:
• החזר כספי מלא/חלקי בגין המוצר הפגום.
• או זיכוי כספי לרכישה עתידית באתר.
4. ההחזר יבוצע באמצעי התשלום שבו שולמה ההזמנה, או כזיכוי לשימוש עתידי – לפי בחירת החנות ובתיאום עם הלקוח.
5. החנות שומרת לעצמה את הזכות להחליט בכל מקרה אם יינתן החזר כספי או זיכוי, בהתאם לנסיבות.
חברתינו עושה מאמצים רבים כדי להעניק לכם שרות מעולה. בעמוד זה אנו מפרטים את הנהלים והמדיניות בנוגע לביטול עסקה והחזרת מוצרים. לידיעתכם, חברתינו הינה ספקית התוכנה בלבד, אנו מאפשרים לחנויות מוצרי מזון שכונתיות להציע לכם הלקוחות שרות מתקדם באמצעות הסמארטפון. האחריות לתקינות המוצרים והאספקה שלהם היא של החנויות בלבד.
הנחיות כלליות בנוגע למדיניות החזרה או החלפה של מוצרי מזון
בהתאם לתקנות משרד הבריאות, לא ניתן לקבל חזרה מוצר מזון תקין שאריזתו נפתחה.
מדיניות ביטול עסקה והחזרת מוצרים בהזמנות למשלוח עד בית הלקוח
- המדיניות לפני הכנת ההזמנה ע"י החנות
- המדיניות לאחר הכנת ההזמנה ע"י החנות
החזר כספי וזיכויים לאחר קבלת ההזמנה
1. מאחר ומדובר במוצרי מזון טריים ומתכלים (פירות, ירקות ומוצרים נלווים), לא ניתן להחזיר מוצרים לאחר מסירתם, למעט במקרים של פגם במוצר או טעות בהזמנה.
2. במקרה שבו התקבל מוצר פגום או שאינו תואם את ההזמנה – על הלקוח לדווח לחנות תוך 24 שעות ממועד קבלת המשלוח/האיסוף.
3. לאחר בדיקת הפנייה, החנות תהיה רשאית להציע:
• החזר כספי מלא/חלקי בגין המוצר הפגום.
• או זיכוי כספי לרכישה עתידית באתר.
4. ההחזר יבוצע באמצעי התשלום שבו שולמה ההזמנה, או כזיכוי לשימוש עתידי – לפי בחירת החנות ובתיאום עם הלקוח.
5. החנות שומרת לעצמה את הזכות להחליט בכל מקרה אם יינתן החזר כספי או זיכוי, בהתאם לנסיבות.