שאלות נפוצות
מדוע לקנות באינטרנט?
הקניה באתר בָּסְטַלֶ'ה פשוטה, נוחה וחוסכת זמן וכסף רב ללקוחותינו. אין עוד צורך לבזבז זמן יקר בנסיעה, מציאת חניה, ליקוט המוצרים ועמידה בתור.
הצוות המקצועי של בָּסְטַלֶ'ה דואג לספק לקהל לקוחותינו את המוצרים האיכותיים והטריים ביותר – מיטב התוצרת עד לדלת. 
 
איך מזמינים?
על מנת להקל את השימוש הראשוני באתר ריכזנו עבורכם טיפים להרשמה וקניה מהירה כאן.
 
מדוע להצטרף למועדון הלקוחות?
חברי מועדון הלקוחות של בָּסְטַלֶ'ה נהנים מהטבות, מבצעים והנחות בלעדיות. ניתן להצטרף בכל עת ע"י הרשמה לאתר והצטרפות לניוזלטר שלנו.
 
שכחתי את שם המשתמש/הסיסמה שלי
ניתן להקליק כאן או לגשת לעמוד ההתחברות שם מתחת לפרטי הכניסה לחשבון קיים ישנו קישור "שכחתי את הסיסמה", יש להזין את כתובת המייל המשוייכת לחשבון.
לאחר הלחיצה על 'שלח' פרטי ההתחברות יישלחו למייל באותו הרגע על מנת שתוכלו להמשיך בקניה באתר.
 
כיצד ניתן לעדכן את הפרטים האישיים שלי?
ניתן לעדכן את פרטיכם האישיים בכל עת, על מנת לעדכן את הפרטים יש להתחבר לאתר ולהיכנס ל-"אזור אישי".
ניתן להגיע לשם בכל עת באמצעות הקלקה על שמכם ליד תיבת החיפוש בצידו השמאלי עליון של האתר ולערוך את הפרטים תחת "הפרופיל שלי".
 
כיצד ניתן ליצור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות?
ניתן להקליק כאן על מנת למלא את טופס יצירת הקשר, מחלקת שירות הלקוחות שלנו תשמח לסייע בכל נושא ובקשה.
במקרים דחופים מומלץ ליצור עמנו קשר טלפוני במספר: 03-7322-832.
 
כיצד מתקבל אישור ההזמנה?
את אישור ההזמנה - כולל את פירוט המוצרים והמשקלים, תקבלו ישירות למייל בתום תהליך ההזמנה.
במוצרים מסויימים כמו אבטיח למשל המחירים המוצגים מחושבים לפי משקל המקסימום,
במידה והמשקל בפועל יהיה נמוך יותר - החיוב יהיה בהתאם למשקל בפועל.
 
בנוסף, ניתן בכל עת לראות את ההזמנות הקודמות שביצעתם (כולל שחזור הזמנה), ב"אזור אישי" ע"י לחיצה על "היסטוריית הזמנות".
 
מדוע איני מוצא כעת מוצר מסוים אשר רכשתי בעבר?
מטבע הדברים לתוצרת החקלאית זמינות משתנה אשר תלויה בעונה ובתנאי מזג האוויר, הללו משפיעים על ההיצע הקיים בשוק.
צוות בָּסְטַלֶ'ה עושה מאמצים על מנת לאפשר לקהל לקוחותינו לרכוש את מיטב התוצרת ככל שאלו זמינים.
 
האם שירות המשלוחים מגיע לכל ישוב בארץ?
שירות המשלוחים של בָּסְטַלֶ'ה מתרחב תמיד, ניתן להתעדכן בעמוד ה"משלוחים" אודות זמינות השירות באזורכם.
במידה וישובכם אינו מופיע ברשימת הישובים אליהם אנו מגיעים ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו בנושא, כמו גם להביע עניין בעמוד הפייסבוק שלנו.
לא ניתן לבצע איסוף עצמי בשלב זה.
 
האם ניתן לבקש לשלח את ההזמנה לכתובת שונה?
ניתן בהחלט לשלוח את ההזמנה לכל כתובת אשר נמצאת באזורי החלוקה שלנו, כל שיש לעשות הוא ללחוץ על "החלפת כתובת" בקופה.
 
מה הן עלויות המשלוחים?
עלות משלוח רגיל עומד על 20 ₪. כאשר הזמנות מעל 250 ₪ נהנים ממשלוחים חינם.
 
האם עלי להיות בבית על מנת לקבל את המשלוח?
נוכל להשאיר את המשלוח ליד הדלת, אך חשוב להבהיר כי בָּסְטַלֶ'ה לא תהיה אחראית לאובדן, קלקול,
או כל ליקוי במוצרים שהוזמנו כאשר המשלוח הושאר ליד הדלת.
 
האם ניתן לבצע שינויים בחלון הזמן לקבלת המשלוח?
בהחלט ניתן לבצע שינויים, אך לשם כך יש ליצור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות בטלפון: 03-7322-832 על מנת לבחון האם השינוי הרצוי מתאפשר.
Design and development by Wisegroup