שאלות נפוצות
למה לקנות אצלנו?
הקניה באתר נוחה, פשוטה ובטוחה. אין צורך לבזבז זמן יקר בנסיעה, מציאת חניה, ליקוט המוצרים ועמידה בתור.
לצוות המקצועי של בָּסְטַלֶ'ה יש ניסיון עשיר בתחום וכל הזמנה מקבלת יחס של VIP. כמו כן, תמיד ניתן לצרף להזמנה הערות בנוגע למוצרים שהזמנתם או לשליחות (בשלות מוצר, משלוח ללא שקיות וכו').
 
לקנות פירות וירקות בלי לראות ולבחור?
בסטל'ה עובדת עם מיטב החקלאים בארץ, מהגליל ועד הנגב, אנו מקבלים תוצרת טריה מובחרת מדי יום והצוות המקצועי שלנו בוחר בקפידה את כל המוצרים.
אנו פועלים לממש את החזון שלנו ולספק לקהל לקוחותינו אך ורק את המוצרים האיכותיים והטריים ביותר – מיטב התוצרת עד לדלת.
אם זאת, כולנו בני אדם וטעויות עלולות לקרות לכן במידה וישנה כל בעיה עם הזמנתכם אנא צרו עימנו קשר (למענה המהיר ביותר רצוי לחייג 03-7322-832)
ואנחנו נדאג להחליף/להשלים או לספק זיכוי כספי.
 
מה הן עלויות המשלוחים?
עלות המשלוח היא ₪20. להזמנות מעל ₪200 המשלוח חינם.
 
כיצד מתקבל אישור ההזמנה?
את אישור ההזמנה - כולל את פירוט המוצרים והמשקלים, תקבלו ישירות למייל בתום תהליך ההזמנה.
במידה ואינכם רואים את ההודעה בידקו בתיבת הספאם ודואר זבל, אם עדיין לא מצאתם, אנא צרו עימנו קשר.
חשוב לציין שלקוחות רשומים יכולים לראות את היסטוריית ההזמנות (ניתן לשחזור הזמנה) באזור האישי ע"י לחיצה על "היסטוריית הזמנות".
 
האם עלי להיות בבית על מנת לקבל את המשלוח?
נוכל להשאיר את המשלוח ליד הדלת, אך חשוב להבהיר כי בסטלה לא תהיה אחראית לאובדן, קלקול או כל ליקוי אחר במוצרים שהוזמנו כאשר המשלוח הושאר ליד הדלת.
Design and development by Wisegroup